Změna názvu (klanu)

23.05.2014 09:53
Takže , abych vysvětlil, proč jsem založil nový klan... Hned z několika důvodu. 

1. Na androidu se mi náš klan "CZ" s modrým erbem nepodařilo najít, a tím pádem výhoda často psaného tagu CZ těžce dohledatelného na androidu... není výhodou! Po několika variacích názvů Cz / CZ KLAN / COC-CZ / - COC CZ - / atd. jsem usoudil ze při názvu COC CZ budeme relativně originální, ale zároveň snadno dohledatelní. 
2. nechce se mi vyhazovat toliko lidí, co "hrajou ňákou vesničku, a nic o tom vědět nechcou a věděj sami nejlíp, jak se to hraje" ;-)
3. Předělal jsem trošku pravidla a hodlám začít vládnout pevnou rukou :-D to znamená, že pokud chceme všici vyhrávat v CW, (budou pravidelně v určité dny, a to podle výsledků VAŠEHO hlasování na stránkách) musíme dodržovat pravidla o CC, TH, Donát, útoků, hladiny pohárků vhodné k úrovni našich TH (u všech jsou výjimky při určitých situacích a taktikách )
4. Komunikace !!! jsou lidi co nechtějí psát... já to chápu-já zas nemám rád telefonování ;-) ale pokud CHCETE hrát pod COC CZ  tak budete muset začít občas číst stránky, (Facebook), sledovat YouTube, a PROČÍTAT si chat ve HŘE (nemá dlouhou historii ;-)

Tak to byly ty  nejhlavnější důvody proč sem založil nový klan :-D ... našlo by se jich víc, ale ty už vysvětlím když tak po telefonu: 0609 112... :-D Pokud přijde Fluffyx, Mojmír, Šíma, ... počítám c nimi jako s CO-LEADRY protože umí komunikovat, učit se, ČÍST, psát i hrát... pokud se časem vše osvědčí, nemám problém s dalším povyšováním. (bylo by super mít v klanu 30 spolehlivých CO-LEADERŮ )...  
Eldrem se stane každý, kdo po 2 týdnech (než se smažou statistiky) hraní bez "prohřešků", bude mít rovnovážné (+- 555/666) :-) poměry daných/přijatých jednotek, bude aktivní, komunikativní a sám si o to řekne ;-)  Kdokoli bude chtít poradit s čímkoli ohledně klanu nebo strategie, nebojte se zeptat CO-LEADERŮ... rádi vám odpoví anebo poradí kde nalézt odpověď (www.coc-cz.webnode.cz, YouTube, Wikia, Suppercell