Tak se mi v CW daří a baví mě ;-)

03.01.2015 18:19

 

Tak už mě to zase baví... v klanu Czech - Fenix. první CW které jsme se účastnil, jsme s přehledem vyhráli - ODKAZ - a kořist byla více než uspokojující ;-) Za 2h končí přípravy na další - OPRAVDU ZAJÍMAVOU CW... pokud se to povede, mohla by být kořist více než 1.000.000 surovin od každýho - vytvořil bych video když se zadaří ;-) Přidal jsem pár postřehů do Moje vesnice, a napadla mě skvělá strategie pro předem prohranou CW. Pokud najdete těžkého soupeře, dejte do popisku klanu něco takovýho: "We can´t win in War.... You're too strong for us and we have no active players. ENJOY WINNING" . Dejte u všech vesnic TH ven a nedávejte žádnou obranu do CC... pokud se chytí a většina z nich odutočí na vašeho nejsilnější hráče... máte ke konci CW velkou šanci to otočit....