Shrnutí ÚSPĚŠNÉ CW ;-)

14.12.2014 21:16

Tak jsme po dlouhých 35 dnech vyhráli CW ;-)

Bohužel jsem k tomu nepomohl ani hvězdou :-( jelikož oba mé útoky byly katastrofální… 1. Útok Jsem sice dlouho plánoval, ale 49% a 2. útok jsem plánoval minimálně a 26% bylo ještě žalostnější…  To je hlavní důvod proč bych rád hrál CW častěji… neumím útočit se silnou army a zatím mám slabé TH 10, aby se mi VYPLATILO utočit se silnou armádou…  A jsem přesvědčen, že výhry z CW by NÁM VŠEM, minimálně dvojnásob, převýšily náklady na CW.

Díky za velkou pomoc v CW od nováčků… tnt97, Buchar i vejry282, tomashub… Zvlášť tnt97 se ukázal s perfektně zvládnutou GoWiWi strategií… moc rád se koukám na útoky s Witch a učím z replay…

Podle poslední ankety (28 hlasů) jste 18 hlasy podpořili CW 2x týdně… do příští neděle bude nová anketa, na který den budeme druhou CW spouštět (jak dlouho budeme CW 2x týdně pořádat záleží na Vaší účasti a aktivitě) Kdo předem ví, že nebude druhou CW stíhat, nebo jí prostě jen nechce (Halibel?) tak mě informuje tím, že napíše své jméno a důvod pod anketu (uvidím jen já) a promyslíme co dál…

Prvně jsem vyhodil hráče (ZmeTekk), aniž by porušil pravidla… nevím jak Vás, ale mě „iritoval“ od chvíle co přišel :-D Osobní neshody jsem chtěl pro „dobro klanu“ překousnout a doufal jsem, že se nějako „srovná“ ale hláškou: „fido… tak nas všechny vyházej ne když ti ten klan kazíme“ … si o KICK vlastně požádal… Takže pokud bude chtít z5, je to na zbytku Co-Leaderu… já osobně ho nepřijmu… leda by mě něčím překvapil ;-)

PS: nemusíte se bát "ozvat" když se Vám něco nelíbí - rád to s Vámí INTELIGENTNĚ proberu, případně i spoustu věcí změnim k dobru všem, ale podobný REJPÁNÍ a malycherný osočování nebudu tolerovat ;-) ... Ještě malý vyjádření k Chatu: Herní CHAT slouží k CHATU okolo hry... hlášky typu: Jak je, to je nuda, máte se, co děláte... atp. si vyměnujte na fcb (hodně z nás ho bud kvuli tomu důvodu nemá, nebo má vyplý chat ;-) několikrát už na to nejen já upozornoval v Chatu... jelikož tam většinou piše vedení DŮLEŽITÉ věci, které by rádi sdělili celému klanu... a nikdo nechce pročítat "pubescentní tlachání" než se dočte k něčemu podstatnému (nechci tim nikoho urazit - jen informuji) 

Tak ať se daří lidičky… nejen ve hrách ;-)