Shrnutí CW

07.12.2014 21:22

Tahle CW mě opravdu bavila... (i když jsme prohráli) a tak trochu mě utvrdila ve snaze dál vést klan, jelikož většina Vašich útoků, byla opravdu povedená  a měl jsem z nich radost. Naopak mě mrzelo, že byla velká NEOMLUVENÁ neúčast "osvědčených" hráčů...  Přihlížím v prohřeškách k Vaší předešlé aktivitě a bezproblémovosti... Nabrali jsme nové členy... dost z nich bylo "líných" přečíst pravidla...  Tak jsem celkem rád, že zase odešli :-D Protože, jak vidíte sami... bez pravidel jsme v prdeli a výsledky by byly, jen o náhodě... Natáčení videí musím ještě odložit... plánuju ty nové www (tzn. celá nová grafika a možná i ERB-pro Adama) Jenže mám teď furt nějaký "strasti" (v pondělí k zubaři, na rhb a na urologii) a pak nemám náladu ani schopnosti na nic... CELÝ TÝDEN žeru denně 2 brufeny a ráno už sem si musel vzít Nimesil... jináč bych si utrhl hlavu :-D