Král je mrtev, ať žije král ;-)

28.12.2014 10:36

Tak je to skoro rok co jsem Vám dělal Leadera… Udělal jsem www s návody a pravidly a snažil se svou funkci zastat co nejlépe. Doufám, že většina z Vás byla s mým vedením spokojená… Měl jsem (částečně stále mám) plány na tvorbu videí i nových webovek... Ale chybí mi k tomu asi určitá motivace a podpora od klanu… Za dobou co existuje CoC a systém na získání Fce (member/Co-leader) o vstup do vedeni jste projevili minimální zájem :-( Hlasování a zpětná reakce co jsem po Vas chtěl na www byla taky skoro z donucení :-D A snaha o nějakou progresi v CW... Vidíte sami ;-) Neberte to jako výčitky - jen prostě nemáte potřebu být aktivní v této hře ;-) Mé poslední útoky v CW byly hrozný a jediný výhodný způsob jak se naučit útočit v CW vidím v opakujících se CW v AKTIVNÍM zajetém klanu co CW povětšinou vyhrávají… Už ale nemam "silu" na to abych Vás k něčemu vedl... Proto jdu hledat klan na CW. Vedení nechám na Vondrošoj a je na něm jestli povede klan dál, nebo také odejde a hodí to na dalšího ;-) Stránky zatím neruším… Třeba se jednou vrátím… nebo založím nový klan ;-) Tak ať se Vám daří v COC i ostatních klanech… třeba se někde potkáme ;-)