! ! ! klan COC-CZ je znovu obnoven ! ! !

15.03.2015 23:56

Tak jsem se po delším váhání rozhodl opustit klan Czech - Fénix ... Jsou tam moc fajn lidi kteří COC opravdu rozumí a umí perfektně útočit (alespoň základ klanu) Přiučil jsem se nové strategie i postupy k výhře nebo EFEKTIVNÍ prohře v CW... Hlavně sem si také ověřil některé své teorie o postupu a zvláště tu, že ten kdo dodělal dané TH na max (vojáky, budovy,zdi) ma v CW jasnej náskok... několikrát me dala TH9 se zdi na 9+ za ⭐⭐ a já stěží dal "nabušenou" TH9 na ⭐ s nevylepšenými hlavními jednotkami (PEKKA 3* GOLEM 3* LAVA 2*...) Odešel jsem ze vice důvodů... 1. nestíhal jsem CW opakovaně a nechtěl trávit tolik času hraním COC  2. důvod byl, že neměli pevné vedení klanu (jednotná a společná pravidla) což vedlo k hádkám v klanu 3. důvod... chtěli hrát KAŽDOU CW... což je moooc prospěšný pro tréning ale nevyplatí se to pokud nemáte dostatek času k plánování útoků a vlastnímu vylepšování vesničky... Proto jsem obnovil původní klan COC-CZ #2JQJQRJQ ... který bude zatím sloužit jako místo odpočinku, výměny rad a informací k COC a vzájemné podpoře pro žádosti CC...