info k CW

16.11.2014 22:41

Tahle CW krásně ukázala naše slabiny… A). vedení klanu: jsem asi mooc hodnej leader :-D samý varování, rady, videa, návody, ale KICK dám až pozdě (za většinu prohraných CW může neaktivita hráčů)… B). Slabší polovina klanu MUSÍ odůtočit dříve… aby silnější polovina věděla, na koho směřovat útok… C). Dost z nás, stále nezvládá základy útoku (1. Vyberu soupeře, 2. Postavím armádu pro VYBRANÝ utok (ne naopak), 3. Zkontroluju ODPOČATÉ hrdiny, vyrobená kouzla a plný CC s podporou utoku. 4. Projdu si nahrubo jak zaútočím, než stisknu „ATTACK“. 5. RYCHLE a EFEKTIVNĚ vylákám a zničím obranu CC. Nejhorší útoky mel podle me tentokrát sima... Má sice nejsilnější jednotky, ale neumi je využít a vhodně poskladat proti silnému nepříteli... (Mrkni na par videi co jsem dal na stranky - např. GOWIPY utok ) Příští CW jsem na florbalu, tak budu rád, když stihnu útok, natož to nějak korigovat v CW... O vejku sem si konečně udělal čas a pustil se do tvorby videa... A napadlo mě, ze bych zkusil natáčet a komentovat některé naše (vaše) útoky... Dnes sem dával do kupy microfon a soft... Tak to zítra zkusím na šímových útocích :-) Pokud i nadále budeme prohrávat v CW (už mě to ubíjí a věnuji tomu dost času), tak pravděpodobně vzdám funkci Leadera, a půjdu hledat klan, kde hraji AKTIVNĚ a CW opakují :-)