Aktualizace po CW

20.10.2014 12:36

Prohřešky a pochvaly sem rozdal ;-) Tahle CW byla fajne... a fakt to asi bude vyhledávat podle našeho celkového množství pohárků. Já se ted budu držet dole... útoky se základní armádou mi celkem jdou a od dnes mám přesně 5 dní abych naplnil sklady než se mi udělá TH10... TH9 mám kompletní, krom zdí... 150 zdí už mám na 8. lvl. Vytvořil jsem novou stránku Moje vesnice, kam bych chtěl dávat milníky ve výstavbě a různý postřehy ze hry... mohlo by to sloužit jako přibližný přehled efektivnosti postupu hrou...  V CW padlo několik opravdu povedených útoku, např. od Dr. Teodorix, Adam[CZ], Larry33, Terisek (oba útoky dělala Terka) a Vondros (o5 nezklamal a sundal na 100% i base na který sem dal pouze 1 hvězdu) graphixovi se vedlo podobne jako me - dobrý útoky na % ale málo hvězd, bohužel pořád padá i dost nepovedených útoků... anees 69, fluffyx, root (1. útok by ti vyšel, pokud bys prvně sundal obranu), u nováčků bych s tim počítal (i Petr), ale nelíbí se mi ta IGNORACE, když to ještě schválně píšu, znič prvně obranu CC, udělej rezervaci, přečti si info o CW na www... atd. V pátek se nezapomeň držet s pohárky úplně pod ostatními a v CW sleduj útoky od nás i na nás... ať nemusím dát KICK... Pokud ti vadí naše pravidla - nikdo tě tu nedrží, ale klan jsem vytvořil a vedu HLAVNĚ pro ÚSPĚŠNOST v CW... byl pro Vás velký problém najít v pravidlech co kam napsat na důkaz přečtení pravidel??? Protože buď to tam mám blbě napsaný, nebo dost lidi neumí číst... Ještě k ty neshodě s útoky na rezerv. vesnice... Na www v Clan Wars je to PŘESNĚ VYSVĚTLENO... já to v chatu dost zjednodušil... Tak ať se daří a v pátek zase do zbraně :-D